UUE TAKSORAKENDUSE VÄRVIDES RIIGIAMETNIKULE SOETATUD AMETIAUTO
Täna teatas valitsus, et toob turule uue riikliku taksoteenuse. Taksoteenust hakatakse klientidele pakkuma riigiametnikele soetatud ametiautode ja mikrobusside abil. Riigiametnikele soetatud ametiautosid saavad soovijad kasutada uue nutirakenduse REPSIFY abil.
Et vältida riigiametnikele soetatud korraliku tehnika mõttetut amortiseerumist, otsustas valitsus hakata pakkuma riigiametnike soetatud autode abil kõigile soovijaile mugavat taksoteenust. Selline lahendus võimaldab rakendada riigiametnikele soetatud kalli ja kaasaegse tehnika töösse 24 tundi päevas.
Kõigil soovijail on võimalik kasutada uut taksoteenust tõmmates oma telefoni nutirakenduse REPSIFY. Iga soovija saab uue nutirakenduse oma telefoni all laadida App Store’i või Google Play kaudu.
Uus riiklik taksofirma pakub kasutajatele tellimiseks taksosid kahes kategoorias: ECONOMY ja COMFORT. Kategooriasse ECONOMY kuuluvad madalamate riigiametnike ametiautod (näiteks Skoda Superb, Volkswagen Passat jms), kategooriasse COMFORT kuuluvad kõrgemate riigiametnike ametiautod (näiteks Audi, Mercedese, Lexuse luksmudelid).
Esimese kahe nädala jooksul on kõigil uutel kasutajatel võimalik kasutada boonuskoodi “MAILIS”, mis annab soodustuse 30% tavahinnaast.
“Analüüsisime viimase paari päeva jooksul põhjalikult riigiametnikele soetatud autode kasutamist,” selgitas valitsuse pressiesindaja. „Analüüsi tulemused näitavad, et ametnikele soetatud autosid kasutatakse ainult väga piiratud kellaaegadel. Selgub, et põhikoormuse saavad ametnikele soetatud autod hommikuti kella 8:00 ja 9:00 vahelisel ajal, kui ametnikud sõidavad hommikul tööle, ja õhtuti vahemikus 17:00-18:00, kui ametnikud sõidavad töölt koju.“
„Ülejäänud ööpäevast saavad riigiametnikele soetatud autod väga väikese koormuse ning enamuse ajast seisavad lihtsalt niisama ” lisas valitsuse pressiesindaja.
Valitsuse pressiesindaja sõnul mõjub riigiametnike kasutusse antud autodele väga halvasti, kui need suurema osa päevast lihtsalt niisama seisavad, sest seisev tehnika lihtsalt roostetab, autode tähtsad sõlmed võivad jääda õlita, pidurid kinni roostetada, elektroonika võib hakata niiskuse mõjul jupsima jne.
„Auto peab sõitma, töötama ja olema pidevas ekspluatatsioonis. Üldreegel on, et kui riigiametnikule soetatud auto ei sõida, on hiljem kulud hooldusele ja remondile mitu korda suuremad kui pidevalt töötava auto puhul,“ selgitas valitsuse pressiesindaja.