Kauba tagastamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 56 võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tähtaeg algab päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tellija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud kliendi esitatud tingimuste kohaselt.

Kui ostja lepingust taganeb, tagastame talle tema poolt tasutud summa võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale tagastatud kauba tagasisaamist. Ostja peab müüjalt saadud kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest.

Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb:

Kauba tagastamiseks või ümber vahetamiseks pöördu meie poole vabas vormis avaldusega e-maili teel aadressil info[at]abiratas.ee Sealjuures märgi ära:

– tagastatava või tellitud toote nimetus;
– tellimuse esitamise päev;
– toote kättesaamise päev;
– ostja nimi, perekonnanimi;
– fotod tootest (kui võimalik);
– ostja kontaktandmed.

Tagastatav kaup peab olema selgelt kasutamata ja originaalpakendis. Kui kaup on originaalpakendist inspekteerimiseks eemaldatud, ei tohi see olla kasutatud ja kaupa tuleb vaadelda samadel tingimustel justkui tehtaks seda füüsilises poes. Originaalpakendist eemaldatud kaup tuleb uuesti pakendada viisil, et see ei saaks tagasisaatmise käigus kannatada.

Tagastamiseks saada kaup:

1. SmartPOSTiga Tallinna Balti Jaama pakiautomaati: tel nr 53 63 43 25

või

2. OMNIVAga Tallinna Telliskivi Rimi pakiautomaati: tel nr 53 63 43 25

Kui kaup on meieni jõudnud, tagastame kauba eest tasutud summa 14 päeva jooksul ülekandega Teie poolt ostu sooritamiseks kasutatud pangakontole. Tagastamise postikulud jäävad Sinu kanda.